Turystyczny wizerunek Zurychu w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku

Authors

  • Jolanta Wojciechowska Uniwersytet Łódzki, Instytut Geografii Miast i Turyzmu

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.19.1-2.16

Downloads

Download data is not yet available.

References

DEBORD G., 2006, Społeczeństwo spektaklu. Rozważania o społeczeństwie spektaklu, przeł. M. Kwaterko, PIW, Warszawa.
Google Scholar

RZEWUSKI J.A., 2008, Fantastyczna nuda, „ Wprost”, 21–28 grudnia 2008.
Google Scholar

Schweiz. Baedeker, 2002, Verlag Karl Baedeker, Germany.
Google Scholar

TWAIN M. 1992, Prostaczkowie za granicą, przeł. A. Keyha, Wyd. Akapit, Katowice.
Google Scholar

Twój przewodnik Michael’s. Szwajcaria, 1995, Wyd. Europa, Wrocław.
Google Scholar

WIECZORKIEWICZ A., 2008, Apetyt turysty. O doświadczaniu świata w podróży, Wyd. Universitatis, Kraków.
Google Scholar

Zürich. Stadtführer für Züricher und Nichtzüricher, 2000, Photoglob AG, Zürich.
Google Scholar

Zürich. The Magazine of Zürich and the Greater Zürich Area, 2008.
Google Scholar

Zürich Guide, 2008 i Winter 2008/2009.
Google Scholar

Published

2009-07-22

How to Cite

Wojciechowska, J. (2009). Turystyczny wizerunek Zurychu w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Turyzm/Tourism, 19(1-2), 111–116. https://doi.org/10.18778/0867-5856.19.1-2.16

Issue

Section

Notes

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>