The Curriculum of the ‘Tourist Product’ Subject at the Geography of Tourism and Hotel Management Studies at the University of Łódź
DOI:
https://doi.org/10.18778/0867-5856.9.2.06Downloads
References
Altkorn J., 1994, Marketing w turystyce, PWN, Warszawa.
Google Scholar
Barrow C. i P., Business plan, czyli jak zrobić dobry interes, „Businessman Book”, UP Press Ltd.
Google Scholar
Bimberg H., Majewski J., 1993, Wakacje na wsi, Fundacja M. Rataja, Warszawa.
Google Scholar
Butler R. W., 1980, The concept of a tourist area cycle of evolution: implications for management of resources, „The Canadian Geographer”, vol. 24.
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.1111/j.1541-0064.1980.tb00970.x
Dietl J., 1977, Marketing - wybrane zagadnienia, PWE, Warszawa.
Google Scholar
Flexner D., 1997, Historia świata dla optymistów, Almapress, Warszawa.
Google Scholar
Górnicki W., 1979, Ballada hotelowa, WL, Kraków.
Google Scholar
Halloway J. Ch., Robinson Ch., 1997, Marketing w turystyce, PWE, Warszawa.
Google Scholar
Heisenberg W., 1987, Część i całość, PIW, Warszawa.
Google Scholar
Jackowski A., 1991, Pielgrzymki i turystyka religijna w Polsce, Inst. Turystyki, Warszawa.
Google Scholar
Jackowski A., 1998, Pielgrzymowanie, Wyd. Dolnośląskie, Katowice.
Google Scholar
Johnston R. J., Gregory D., Smith D. M., 1994, The dictionary of human geography, Blackwell, Oxford.
Google Scholar
Kaczmarek J., 1995, Propozycje działalności marketingowej w zakresie turystyki w regonie Polski środkowej, [w:] Studium wiedzy o regionie łódzkim. Rozwój turystyki w regionie łódzkim, ŁTN, Łódź.
Google Scholar
Kłeczek R., Kowal W., Waniowski P., Woźniczka J., 1992, Marketing - jak to się robi?, Ossolineum, Wrocław.
Google Scholar
Kotler Ph., 1994, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebetner i S-ka, Warszawa.
Google Scholar
Kowalczyk A., 1997, Geografia turyzmu, UW, Warszawa.
Google Scholar
Kramer T., 1996, Podstawy marketingu, PWE, Warszawa.
Google Scholar
Liszewski S., 1995, Przestrzeń turystyczna, „Turyzm”, t. 5, z. 2.
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.18778/0867-5856.5.2.09
Medlik S., 1995, Leksykon podróży, turystyki i hotelarstwa, PWN, Warszawa.
Google Scholar
Middleton V. T. C., 1996, Marketing w turystyce, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa.
Google Scholar
Mruk H., Rutkowski I. P., 1994, Strategia produktu, PWE, Warszawa.
Google Scholar
Payne A., 1996, Marketing usług, PWE, Warszawa.
Google Scholar
Perkowski W., 1999, Promocja w turystyce, czyli jak biura podróży budują zaufanie klientów, Triada, Warszawa.
Google Scholar
Przecławski K., 1996, Człowiek a turystyka. Zarys socjologii turystyki, Albis, Kraków.
Google Scholar
Turkowski M., 1997, Marketing usług hotelarskich, PWE, Warszawa.
Google Scholar
Warszyńska J., Jackowski A., 1978, Podstawy geografii turyzmu, PWN, Warszawa.
Google Scholar
Westwood J., 1993, Marketing plan, czyli jak zdobyć klienta, „Businessman Book”, UP Press Ltd.
Google Scholar
Włodarczyk B., 1999, Przemiany form aktywności turystycznej - przykład krawędzi Wyżyny Łódzkiej, ŁTN, Łódź.
Google Scholar
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.