Ethno-Cultural Diversity in the Balkans and the Caucasus, ed. Ioana Aminian Jazi, Thede Kahl, Austrian Academy of Science Press, Vienna 2023 [= Sitzungsberichte der philosophisch-historischen Klasse, 927], pp. 394
DOI:
https://doi.org/10.18778/2084-140X.13.12Pobrania
Bibliografia
Cecota B., Anży-name, czyli o „chazarskim dziedzictwie” Kumyków, [in:] Człowiek a historia, vol. VIII, ed. B. Cecota, P. Jasiński, A. Sęderecka, Piotrków Trybunalski 2022, p. 93–127.
Google Scholar
Cecota B., Historia kaukaskich Awarów w średniowieczu. Wybrane zagadnienia, Piotrków Trybunalski 2022.
Google Scholar
Cecota B., Partu Patimat – kilka słów i obrazów o dagestańskiej historii pamięci, [in:] Kobieta na przestrzeni dziejów, vol. IV, ed. B. Cecota, P. Jasiński, A. Sęderecka, Piotrków Trybunalski 2022, p. 47–73.
Google Scholar
Cviklinski S., Tamarizm vs. Bulgarizm: „Pervyj spor” v tatarskoj istoriografii, trans. A. Kaplunovskogo, “Ab Imperio” 3, 2003, p. 361–392, https://doi.org/10.1353/imp.2003.0094
Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.1353/imp.2003.0094
Kahl Th., Ethno-cultural Diversity in the Balkans and the Caucasus as an Objective for Comparative Research, [in:] The Balkans and Caucasus. Parallel Processes on the Opposite Sides of the Black Sea, ed. I. Biliarsky, O. Cristea, A. Oroveanu, Cambridge 2012, p. 172–187.
Google Scholar
Molas J., Teoria o irańskim pochodzeniu Chorwatów – rozwój, funkcje i geneza, [in:] Problemy tożsamości kulturowej w krajach słowiańskich. (Jej formy i przemiany), vol. II, ed. J. Goszczyńska, Warszawa 2003, p. 7–33.
Google Scholar
Nikolov A., „Paraistorijata” kato fenomen na prehoda: preotkrivaneto na drevnite bălgari, [in:] Istoričeskijat habitus: opredmetenata istorija, sb. v čest na 65-godišninata na doc. d-r R. Donkov, ed. Ju. Todorov, A. Lunin, Sofija 2013, p. 24–63.
Google Scholar
Sakralität und Mobilität im Kaukasus und Südosteuropa, ed. T. Darieva, Th. Kahl, S. Toncheva, Wien 2017 [= Sitzungsberichte der philosophisch-historischen Klasse, 882].
Google Scholar
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.