Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula, Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce: na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. 264 ss.

Autor

  • Małgorzata Bańkowska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu

DOI:

https://doi.org/10.18778/0860-7435.30.06

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

Kierunki rozwoju Otwartego Dostępu (2018). Pobrane 13 lutego 2020, z: https://www.gov.pl/attachment/d9d096ef-0c73-4a48-9c5a-b2cb808447e8
Google Scholar

Ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych (Dz.U. 2001, nr 128, poz. 1402 z późn. zm.) (2019). Pobrane 13 lutego 2020, z: http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20011281402/U/D20011402Lj.pdf
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

2020-06-09

Jak cytować

Bańkowska, M. (2020). Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula, Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce: na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. 264 ss. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum, 1(30), 85–89. https://doi.org/10.18778/0860-7435.30.06

Numer

Dział

Other

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>