Umiejętności interpersonalne pilotów wycieczek

Autor

  • Maria Czajkowska Uniwersytet Łódzki, Studium Doktoranckie Zarządzania

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.14.1.05

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

Borowik B., Borowik R., 2000, Kształcenie menedżerów a zmiany cywilizacyjne, [w:] Z. Janowska (red.), Zarządzanie personelem dziś i jutro — II konferencja naukowa, Absolwent, Łódż, s. 278-279.
Google Scholar

Kruczek Z., 1981, Wybrane elementy wiedzy psychospołecznej i organizacyjnej dla pilotów wycieczek zagranicznych, AWF, Kraków, 89 s.
Google Scholar

Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2001 roku w sprawie przewodników turystycznych i pilotów wycieczek (DzU, nr 72, poz. 752).
Google Scholar

Sołoma L., 1999, Metody i techniki badań socjologicznych, Wyższa Szkoła Pedagogiczna, Olsztyn, 21 s.
Google Scholar

Opublikowane

2004-06-30

Jak cytować

Czajkowska, M. (2004). Umiejętności interpersonalne pilotów wycieczek. Turyzm/Tourism, 14(1), 65–73. https://doi.org/10.18778/0867-5856.14.1.05

Numer

Dział

Notatki