Ann Thunhurst, "Fachowa obsługa gości. Działalność biura recepcji", 1996, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa, ss. 124; Roy Apps, "Fachowa obsługa gości. Jak zadowolić klienta", 1996, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa, ss. 82

Authors

  • Bogdan Włodarczyk Uniwersytet Łódzki, Katedra Geografii Miast i Turyzmu

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.7.1.13

Downloads

Download data is not yet available.

Published

1997-06-30

How to Cite

Włodarczyk, B. (1997). Ann Thunhurst, "Fachowa obsługa gości. Działalność biura recepcji", 1996, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa, ss. 124; Roy Apps, "Fachowa obsługa gości. Jak zadowolić klienta", 1996, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa, ss. 82. Turyzm/Tourism, 7(1). https://doi.org/10.18778/0867-5856.7.1.13

Issue

Section

Reviews

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >>