Ann Thunhurst, "Fachowa obsługa gości. Działalność biura recepcji", 1996, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa, ss. 124; Roy Apps, "Fachowa obsługa gości. Jak zadowolić klienta", 1996, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa, ss. 82
DOI:
https://doi.org/10.18778/0867-5856.7.1.13Pobrania
Brak dostępnych danych do wyświetlenia.
Pobrania
Opublikowane
1997-06-30
Jak cytować
Włodarczyk, B. (1997). Ann Thunhurst, "Fachowa obsługa gości. Działalność biura recepcji", 1996, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa, ss. 124; Roy Apps, "Fachowa obsługa gości. Jak zadowolić klienta", 1996, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa, ss. 82. Turyzm/Tourism, 7(1). https://doi.org/10.18778/0867-5856.7.1.13
Numer
Dział
Recenzje
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.