Próba poprawy wizerunku turystycznego Polski w Hiszpanii poprzez zindywidualizowanie oferty promocyjne

Autor

  • Monika Prylińska Uniwersytet Łódzki, Studium Doktoranckie Geografii Fizycznej i Społeczno-Ekonomicznej

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.16.2.14

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

Chwalba A, (red.), 2004, Kalendarium dziejów Polski, Wydawnictwo Literackie, Kraków.
Google Scholar

Davis N., 2004, Boże Igrzysko. Historia Polski Znak, Kraków.
Google Scholar

Jasienica P., 1985, Polska Jagiellonów, Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa.
Google Scholar

Launay D., 2001, Poradnik ksenofoba. Hiszpanie. Adamantan, Warszawa.
Google Scholar

Olins W., 2004, Raport – marka dla Polski Diagnoza i idea przewodnia, Krajowa Izba Gospodarcza i Fundacja Promocja Polska, Warszawa.
Google Scholar

Polska Organizacja Turystyczna. Raport wydawniczy na lata 2002/2003, 2003, Warszawa.
Google Scholar

Opublikowane

2006-12-30

Jak cytować

Prylińska, M. (2006). Próba poprawy wizerunku turystycznego Polski w Hiszpanii poprzez zindywidualizowanie oferty promocyjne. Turyzm/Tourism, 16(2), 137–144. https://doi.org/10.18778/0867-5856.16.2.14

Numer

Dział

Notatki