Localisation of Travel Agencies in Łódź

Authors

  • Dorian Grzelka Uniwersytet Łódzki, Katedra Geografii Miast i Turyzmu, Studium Doktoranckie Geografii

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.6.1.01

Keywords:

Łódź, biura turystyczne

Abstract

Opracowanie zawiera rezultaty badania, którego celem było poznanie lokalizacji biur turystycznych na terenie Łodzi oraz określenie i analiza czynników o niej decydujących.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Coleman J., 1968, Wstęp do socjologii matematycznej, PWN, Warszawa.
Google Scholar

Domański R., 1987, Teoretyczne podstawy geografii ekonomicznej, PWE, Warszawa.
Google Scholar

Łazarek R., 1980, Biuro podróży. Pojęcia podstawowe, „Ruch Turystyczny” z. 2/52.
Google Scholar

Matczak A., 1994, Wyjazdy turystyczne organizowane przez łódzkie biura podróży w 1990 roku, maszynopis w Katedrze Geografii Miast i Turyzmu Uniwersytetu Łódzkiego.
Google Scholar

Mc Carty H. H., Lindberg J. B., 1969, Wprowadzenie do geografii ekonomicznej, PWN, Warszawa.
Google Scholar

Norcliffe G. B., 1986, Statystyka dla geografów, PWN, Warszawa
Google Scholar

Pacholczyk A., 1993, Przemiany własności i funkcji usługowej ulicy Piotrkowskiej, maszynopis pracy magisterskiej w Katedrze Geografii Politycznej i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Google Scholar

Słownik geograficzno-ekonomiczny, 1982, WSP, Kraków.
Google Scholar

Warszyńska J., Jackowski A., 1979, Podstawy geografii turyzmu, PWM, Warszawa.
Google Scholar

Wolaniuk A., 1994, Przemieszczanie centrum wielkiego miasta – przykład Łodzi, [w:] VII Konwersatorium Wiedzy o Mieście, Łódź.
Google Scholar

Wytyczne podkomisji handlu i usług do realizacji uchwały nr /30/90 Rady Miejskiej z dnia 05.09.1990 w sprawie zasad wynajmu lokali użytkowych w budynkach stanowiących mienie komunalne, Łódź.
Google Scholar

Published

1996-06-30

How to Cite

Grzelka, D. (1996). Localisation of Travel Agencies in Łódź. Turyzm/Tourism, 6(1), 5–29. https://doi.org/10.18778/0867-5856.6.1.01

Issue

Section

Articles