Localisation of Travel Agencies in Łódź
DOI:
https://doi.org/10.18778/0867-5856.6.1.01Keywords:
Łódź, biura turystyczneAbstract
Opracowanie zawiera rezultaty badania, którego celem było poznanie lokalizacji biur turystycznych na terenie Łodzi oraz określenie i analiza czynników o niej decydujących.
Downloads
References
Coleman J., 1968, Wstęp do socjologii matematycznej, PWN, Warszawa.
Google Scholar
Domański R., 1987, Teoretyczne podstawy geografii ekonomicznej, PWE, Warszawa.
Google Scholar
Łazarek R., 1980, Biuro podróży. Pojęcia podstawowe, „Ruch Turystyczny” z. 2/52.
Google Scholar
Matczak A., 1994, Wyjazdy turystyczne organizowane przez łódzkie biura podróży w 1990 roku, maszynopis w Katedrze Geografii Miast i Turyzmu Uniwersytetu Łódzkiego.
Google Scholar
Mc Carty H. H., Lindberg J. B., 1969, Wprowadzenie do geografii ekonomicznej, PWN, Warszawa.
Google Scholar
Norcliffe G. B., 1986, Statystyka dla geografów, PWN, Warszawa
Google Scholar
Pacholczyk A., 1993, Przemiany własności i funkcji usługowej ulicy Piotrkowskiej, maszynopis pracy magisterskiej w Katedrze Geografii Politycznej i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Google Scholar
Słownik geograficzno-ekonomiczny, 1982, WSP, Kraków.
Google Scholar
Warszyńska J., Jackowski A., 1979, Podstawy geografii turyzmu, PWM, Warszawa.
Google Scholar
Wolaniuk A., 1994, Przemieszczanie centrum wielkiego miasta – przykład Łodzi, [w:] VII Konwersatorium Wiedzy o Mieście, Łódź.
Google Scholar
Wytyczne podkomisji handlu i usług do realizacji uchwały nr /30/90 Rady Miejskiej z dnia 05.09.1990 w sprawie zasad wynajmu lokali użytkowych w budynkach stanowiących mienie komunalne, Łódź.
Google Scholar
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.