Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Hybris
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Indeksowanie i archiwizacja
Zespół redakcyjny
Rada naukowa
Statystyki
Kontakt
Archiwum
Aktualny numer
Archiwum
Archiwum (2021-2001)
Dla autora
Przesyłanie tekstów
Instrukcja redakcyjna
Oświadczenie autora
Prawa autorskie
Opłaty
Proces recenzyjny
Polityka czasopisma
Polityka OA
Polityka prywatności
Etyka wydawnicza
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 36 Nr 1 (2017): Dydaktyka. Między filozofią a polityką
Tom 36 Nr 1 (2017): Dydaktyka. Między filozofią a polityką
pod redakcją Jacka Moroza, Janiny Świrko-Pilipczuk i Oskara Szwabowskiego
Opublikowane:
2017-03-30
Pełny numer
PDF
Artykuły
Dydaktyka – między filozofią a polityką
Jacek Moroz, Janina Świrko-Pilipczuk, Oskar Szwabowski
I-XVII
PDF
Filozofia jako dydaktyka, dydaktyka jako filozofia. Od racjonalności instrumentalnej do „oświecenia”?
Mariusz Wieczerzyński
1-23
PDF
O ścisłych związkach pedagogiki z etyką
Tomasz Leś
24-40
PDF (English)
Filozofia edukacji Kazimierza Twardowskiego z perspektywy analitycznej
Olga Goncharenko
41-59
PDF
Polityczność dydaktyki
Oskar Szwabowski
60-72
PDF
Paradygmaty edukacji liberalnej w filozoficznej eksploracji Daniela Denicoli
Katarzyna Wrońska
73-93
PDF
Dydaktyka zorientowana na współpracę równych. Typy relacji ze studentami podczas wspólnej pracy badawczej
Piotr Kowzan
94-120
PDF
Podręcznik z filozofii. Premiera (współ-etnografia wykładu)
Oskar Szwabowski, Paulina Wężniejewska
121-138
PDF
Wyzwania edukacji (w Polsce) z perspektywy psychologicznej
Dominika Cyzio
139-173
PDF
Język / Language
English
Język polski
Zgłoś artykuł
Zgłoś artykuł
Cope
Słowa kluczowe
Najczęsciej czytane
Paradigm and pedagogy
15
Conception of freedom in Friedrich Nietzsche’s philosophy
12
Marxist law theory and post-Soviet Russian philosophy (theory) of law
12
Kierkegaarda koncepcja człowieka w „Chorobie na śmierć” rozważana z perspektywy rozpaczy
8
Psychological sources of conspiracy theories
6