Ann Thunhurst, "Fachowa obsługa gości. Działalność biura recepcji", 1996, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa, ss. 124; Roy Apps, "Fachowa obsługa gości. Jak zadowolić klienta", 1996, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa, ss. 82

Autor

  • Bogdan Włodarczyk Uniwersytet Łódzki, Katedra Geografii Miast i Turyzmu

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.7.1.13

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Opublikowane

1997-06-30

Jak cytować

Włodarczyk, B. (1997). Ann Thunhurst, "Fachowa obsługa gości. Działalność biura recepcji", 1996, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa, ss. 124; Roy Apps, "Fachowa obsługa gości. Jak zadowolić klienta", 1996, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa, ss. 82. Turyzm/Tourism, 7(1). https://doi.org/10.18778/0867-5856.7.1.13

Numer

Dział

Recenzje

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2 3 4 5 > >>