Turystyczny wizerunek Zurychu w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku

Autor

  • Jolanta Wojciechowska Uniwersytet Łódzki, Instytut Geografii Miast i Turyzmu

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.19.1-2.16

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

DEBORD G., 2006, Społeczeństwo spektaklu. Rozważania o społeczeństwie spektaklu, przeł. M. Kwaterko, PIW, Warszawa.
Google Scholar

RZEWUSKI J.A., 2008, Fantastyczna nuda, „ Wprost”, 21–28 grudnia 2008.
Google Scholar

Schweiz. Baedeker, 2002, Verlag Karl Baedeker, Germany.
Google Scholar

TWAIN M. 1992, Prostaczkowie za granicą, przeł. A. Keyha, Wyd. Akapit, Katowice.
Google Scholar

Twój przewodnik Michael’s. Szwajcaria, 1995, Wyd. Europa, Wrocław.
Google Scholar

WIECZORKIEWICZ A., 2008, Apetyt turysty. O doświadczaniu świata w podróży, Wyd. Universitatis, Kraków.
Google Scholar

Zürich. Stadtführer für Züricher und Nichtzüricher, 2000, Photoglob AG, Zürich.
Google Scholar

Zürich. The Magazine of Zürich and the Greater Zürich Area, 2008.
Google Scholar

Zürich Guide, 2008 i Winter 2008/2009.
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

2009-07-22

Jak cytować

Wojciechowska, J. (2009). Turystyczny wizerunek Zurychu w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Turyzm/Tourism, 19(1-2), 111–116. https://doi.org/10.18778/0867-5856.19.1-2.16

Numer

Dział

Notatki

Inne teksty tego samego autora

1 2 3 > >>