Marketing Research into the Demand for a Given Type of Accommodation for the Night in Cracow

Authors

  • Renata Janiec Uniwersytet Jagielloński, Instytut Geografii

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.4.1.05

Downloads

Download data is not yet available.

References

Adamczewski J., 1980, Kraków od A do Z, KAW, Kraków.
Google Scholar

Jackowski A., Warszyńska J., 1971, Turystyka w regionie krakowskim, Oddział PAN w Krakowie, "Nauka dla Wszystkich", nr 152, Kraków.
Google Scholar

Ludwikowski L., 1991, Kraków i okolice, Warszawa.
Google Scholar

Warszyńska J., 1969, Kraków jako ośrodek turystyczny, Folia Geographica, series "Geographica-Oeconomica", Kraków, vol. 1.
Google Scholar

Warszyńska J., 1975, Turystyka w Krakowie, Folia Geographica, series "Geographica-Oeconomica", Kraków.
Google Scholar

Zinkow J., 1981, Województwo miejskie krakowskie, KAW, Kraków.
Google Scholar

Published

1994-06-30

How to Cite

Janiec, R. (1994). Marketing Research into the Demand for a Given Type of Accommodation for the Night in Cracow. Turyzm/Tourism, 4(1), 51–57. https://doi.org/10.18778/0867-5856.4.1.05

Issue

Section

Other