The Krasków Palace Hotel: The Product and its Consumers
DOI:
https://doi.org/10.18778/0867-5856.11.2.05Downloads
References
Altkorn J., 1995, Marketing w turystyce, PWN, Warszawa.
Google Scholar
Hołderna-Mielcarek B., 1997, Determinanty rozwoju kongresowych form ruchu turystycznego, „Problemy Turystyki”.
Google Scholar
Jeżewska M., 1968, Pałac w Kraskowie pow. Świdnica, woj. wrocławskie, studium historyczno-architektoniczne, PPP KZ Wrocław, w zbiorach PSOZ w Wałbrzychu.
Google Scholar
Medlik S., 1995, Leksykon podróży, turystyki, hotelarstwa, PWN, Warszawa.
Google Scholar
Karta biała pałacu, skrócona (z 1973 J. Plich), w zbiorach PSOZ w Wałbrzychu.
Google Scholar
Middleton V, T. C.,1996, Marketing w turystyce, PAPT, Warszawa.
Google Scholar
Rapacz A., 1994, Przedsiębiorstwo turystyczne - podstawy i zasady działania, Warszawa.
Google Scholar
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 29 stycznia 1999 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie. (Dz.U., 99.10. 86 i 87).
Google Scholar
Rybka-Ceglecka I., Ornatek A., 1997, Ewidencja założenia ogrodowo-parkowego w Kraskowie, gmina Marcinowice, woj. wałbrzyskie, Wrocław, w zbiorach PSOZ w Wałbrzychu.
Google Scholar
Werner Z. T., 2000, Hotele w Polsce w 1999 roku, raport „Rynku Turystycznego”.
Google Scholar
Wypoczynek w zabytkach - katalogi z lat 1997-2000.
Google Scholar
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.