Misje przedsiębiorstw. Propozycja metody ich oceny
DOI:
https://doi.org/10.18778/1899-2226.21.1.02Słowa kluczowe:
-Abstrakt
-Bibliografia
Bartnik J., CSR po polsku – czy działamy wspólnie?, „Personel i Zarządzanie” 2015, nr 5, s. 16–18.
Google Scholar
David M.E., F.R. David, F.R. David, Mission statement theory and practice: a content analysis and new direction, “International Journal of Business, Marketing, and Decision Sciences” 2014,Vol. 7, nr 1, s. 95–109.
Google Scholar
Gasparski W., Wykłady z etyki biznesu, WSPiZ im. L. Koźmińskiego, Warszawa 2007.
Google Scholar
Jakubów L., Znaczenie wizji i misji w zarządzaniu strategicznym polskich przedsiębiorstw, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 2012, nr 260, s. 126–132.
Google Scholar
Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., Nasze Credo, 2014, http://www.jnjpoland.pl/company,nasze_credo.xml .
Google Scholar
Kaczyńska‑Maciejowska R., Etyka – warunek prawdziwego sukcesu, „Personel i Zarządzanie” 2005, Vol. 185, nr 5, s. 90–95.
Google Scholar
King D.L., C.J. Case, K.M. Premo, Current mission statement emphasis: be ethical and go global, “Academy of Strategic Management Journal” 2010, Vol. 9, nr 2, s. 71–87.
Google Scholar
King D.L., C.J. Case, K.M. Premo, Does company size affect mission statement content?, “Academy of Strategic Management Journal” 2014, Vol. 13, nr 1, s. 21–33.
Google Scholar
Mamet P., Język w służbie menedżerów – deklaracja misji przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2005.
Google Scholar
Mikoliński W., Śmierć w kapsułce, 2010, https://www.farmacjaija.pl/po‑godzinach/smierc‑w‑kapsulce.html.
Google Scholar
Moszoro B., Znaczenie misji przedsiębiorstwa i jej wpływ na kompetencje przywódcze, „Management and Business Administration. Central Europe” 2012, Vol. 115, nr 2, s. 53–62.
Google Scholar
Rajasekar J., A Comparative Analysis of Mission Statement Content and Readability, “Journal of Management Policy and Practice” 2013, Vol. 14, nr 6, s. 131–147.
Google Scholar
Sołoducho‑Pelc L., Zarządzanie strategiczne przez wizję i misję, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 2012, nr 260, s. 430–441.
Google Scholar
Walter K., Values statements that augment corporate success, “HR Magazine” 1995, Vol. 40, nr 10, s. 87–94.
Google Scholar
Zadroga A., Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce. Próba oceny z perspektywy teologii moralnej, Wydawnictwo KUL, Lublin 2009.
Google Scholar