Open Menu
Replay. The Polish Journal of Game Studies
Start
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Statystyki
Indeksowanie i archiwizacja
Kontakt
Zawartość
Nowy numer
Early View
Archiwum
Archiwum (2014-)
Proces recenzyjny
Dla Autorów
Oświadczenie autora artykułu
Prawa autorskie
Instrukcja redakcyjna
Polityka antyplagiatowa
Opłaty
Zgłoś tekst
Polityka czasopisma
Etyka wydawnicza
Polityka OA
Polityka prywatności
Polityka Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego wobec narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji
Zarejestruj
Zaloguj
PL
EN
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 4 Nr 1 (2017)
Tom 4 Nr 1 (2017)
Opublikowane:
2017-11-22
Pełny numer
PDF
Articles
Niechcący zrobiłam "Dark Souls" – gry wideo w instytucjach kultury z perspektywy twórcy i groznawcy
Martyna Bakun
7-18
PDF
Live Streaming Platforms and the Critical Discourse About Video Games
Mateusz Felczak
19-37
PDF (English)
O immersyjności escape roomów. Przykład pokoi Tick Tack w Gliwicach
Katarzyna Julke-Bogacka
39-50
PDF
Język / Language
English
Język polski
Zgłoś artykuł
Zgłoś artykuł
Cope
Aktualny numer