Replay. The Polish Journal of Game Studies
  • Start
    • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Recenzenci
    • Statystyki
    • Indeksowanie i archiwizacja
    • Kontakt
  • Zawartość
    • Nowy numer
    • Early View
    • Archiwum
    • Archiwum (2014-)
  • Proces recenzyjny
  • Dla Autorów
    • Oświadczenie autora artykułu
    • Prawa autorskie
    • Instrukcja redakcyjna
    • Polityka antyplagiatowa
    • Opłaty
    • Zgłoś tekst
  • Polityka czasopisma
    • Etyka wydawnicza
    • Polityka OA
    • Polityka prywatności
    • Polityka Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego wobec narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
PL EN
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 4 Nr 1 (2017)

Tom 4 Nr 1 (2017)

					Pokaż  Tom 4 Nr 1 (2017)
Opublikowane: 2017-11-22

Pełny numer

  • PDF

Articles

  • Niechcący zrobiłam "Dark Souls" – gry wideo w instytucjach kultury z perspektywy twórcy i groznawcy

    Martyna Bakun
    7-18
    • PDF
  • Live Streaming Platforms and the Critical Discourse About Video Games

    Mateusz Felczak
    19-37
    • PDF (English)
  • O immersyjności escape roomów. Przykład pokoi Tick Tack w Gliwicach

    Katarzyna Julke-Bogacka
    39-50
    • PDF

Język / Language

  • English
  • Język polski

Zgłoś artykuł

Zgłoś artykuł

Cope

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Replay. The Polish Journal of Game Studies
ISSN: 2391-8551
e-ISSN: 2449-8394
 
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego (www)
ul. Jana Matejki 34A, 90-237 Łódź
Tel.: 42 235 01 65, fax: 42 66 55 86
Biuro: agnieszka.janicka@uni.lodz.pl
 
Deklaracja dostępności