Open Menu
Replay. The Polish Journal of Game Studies
Start
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Statystyki
Indeksowanie i archiwizacja
Kontakt
Zawartość
Nowy numer
Early View
Archiwum
Archiwum (2014-)
Proces recenzyjny
Dla Autorów
Oświadczenie autora artykułu
Prawa autorskie
Instrukcja redakcyjna
Polityka antyplagiatowa
Opłaty
Zgłoś tekst
Polityka czasopisma
Etyka wydawnicza
Polityka OA
Polityka prywatności
Polityka Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego wobec narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji
Zarejestruj
Zaloguj
PL
EN
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 8 Nr 1 (2021)
Tom 8 Nr 1 (2021)
Opublikowane:
2022-07-12
Pełny numer
PDF (English)
Articles
16-bit dissensus: post-retro aesthetics, hauntology, and the emergency in video games
Patrick R. Dolan
17-36
PDF (English)
Play the art: Artistic value in video games
Klaudia Jancsovics
37-51
PDF (English)
A tale of two Eberts: Videogames and the arbitrariness of meaning
Paweł Kaczmarski
53-82
PDF (English)
Playing distressed art: Adorno’s aesthetic theory in game design
Benjamin Hanussek
83-97
PDF (English)
The aesthetics of speedrunning: Performances in neo-baroque space
Emilie Reed
99-115
PDF (English)
O gropowiastkach
Filip Fabian Jankowski
117-128
PDF
Feeling the narrative control(ler): Casual art games as trauma therapy
Hailey J. Austin, Lydia R. Cooper
129-143
PDF (English)
Other
The art presence of videogames
Aleksandra Prokopek
7-16
PDF (English)
Język / Language
English
Język polski
Zgłoś artykuł
Zgłoś artykuł
Cope
Aktualny numer