Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Replay. The Polish Journal of Game Studies
Start
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Statystyki
Indeksowanie i archiwizacja
Kontakt
Zawartość
Nowy numer
Early View
Archiwum
Archiwum (2014-)
Proces recenzyjny
Dla Autorów
Oświadczenie autora artykułu
Prawa autorskie
Instrukcja redakcyjna
Polityka antyplagiatowa
Opłaty
Zgłoś tekst
Polityka czasopisma
Etyka wydawnicza
Polityka OA
Polityka prywatności
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 8 Nr 1 (2021)
Tom 8 Nr 1 (2021)
Opublikowane:
2022-07-12
Pełny numer
PDF (English)
Articles
16-bit dissensus: post-retro aesthetics, hauntology, and the emergency in video games
Patrick R. Dolan
17-36
PDF (English)
Play the art: Artistic value in video games
Klaudia Jancsovics
37-51
PDF (English)
A tale of two Eberts: Videogames and the arbitrariness of meaning
Paweł Kaczmarski
53-82
PDF (English)
Playing distressed art: Adorno’s aesthetic theory in game design
Benjamin Hanussek
83-97
PDF (English)
The aesthetics of speedrunning: Performances in neo-baroque space
Emilie Reed
99-115
PDF (English)
O gropowiastkach
Filip Fabian Jankowski
117-128
PDF
Feeling the narrative control(ler): Casual art games as trauma therapy
Hailey J. Austin, Lydia R. Cooper
129-143
PDF (English)
Inne
The art presence of videogames
Aleksandra Prokopek
7-16
PDF (English)
Język / Language
English
Język polski
Zgłoś artykuł
Zgłoś artykuł
Cope
Aktualny numer