Podręcznik z filozofii. Premiera (współ-etnografia wykładu)

Authors

DOI:

https://doi.org/10.18778/1689-4286.36.08

Keywords:

Study, autoethnography, higher education

Abstract

In this article we use the co-autoethnography method to analyse the didactic screws. At the same time we are trying to loosen them.

 

References

Tercz, Jakub, 2015, Filozofia i to, co na zewnątrz. Wokół Manifestów dla filozofii Alaina Badiou Machina myśli, dostęp: https://machinamysli.wordpress.com/2015/07/04/filozofia-i-to-co-na-zewnatrz-wokol-manifestow-dla-filozofii-alaina-badiou/
View in Google Scholar

Barthes, Roland, 2012, Imperium znaków, tłum. Adam Dziadek, Warszawa: Aletheia.
View in Google Scholar

Stańczyk, Piotr, 2010, Milcząca zgoda, kultura ciszy i polityka głosu, Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja, 3 (51), ss. 25-38.
View in Google Scholar

Stańczyk, Piotr, 2013, Człowiek, wychowanie i praca w kapitalizmie. W stronę krytycznej pedagogiki pracy, Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.
View in Google Scholar

Rutkowiak, Joanna, 2010, O tęsknocie do uniwersyteckiej przyjaźni: przemiany w uniwersytecie, przemiany w jego ludziach, Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja, 3 (51), ss. 52-65.
View in Google Scholar

Published

2017-03-30

How to Cite

Szwabowski, O., & Wężniejewska, P. (2017). Podręcznik z filozofii. Premiera (współ-etnografia wykładu). Hybris, 36(1), 121–138. https://doi.org/10.18778/1689-4286.36.08