Open Menu
Replay. The Polish Journal of Game Studies
Start
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Statystyki
Indeksowanie i archiwizacja
Kontakt
Zawartość
Nowy numer
Early View
Archiwum
Archiwum (2014-)
Proces recenzyjny
Dla Autorów
Oświadczenie autora artykułu
Prawa autorskie
Instrukcja redakcyjna
Polityka antyplagiatowa
Opłaty
Zgłoś tekst
Polityka czasopisma
Etyka wydawnicza
Polityka OA
Polityka prywatności
Polityka Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego wobec narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji
Zarejestruj
Zaloguj
PL
EN
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 6 Nr 1 (2019)
Tom 6 Nr 1 (2019)
pod redakcją Pawła Grabarczyka
Opublikowane:
2019-12-30
Pełny numer
PDF
Articles
Praktyczno-teoretyczny model grania cyfrowego
Milan Jaćević
7-26
PDF (English)
Rozrachunek z przeszłością historyczną Francji na przykładzie gier Lankhoru
Filip Jankowski
27-36
PDF
Ogrywając porażkę. Konceptualizacja doświadczenia porażki w groznawstwie
Magdalena Kozyra
37-49
PDF
Multimodalna ewolucja obrazu w grach wideo
Mariola Lekszycka
51-66
PDF
Narracja linearna w grach wideo w kontekstach immersji
Joanna Pigulak
67-79
PDF
Przestrzeń jako struktura zdefiniowana obecnością użytkownika
Rafał Szrajber
81-93
PDF
Język / Language
English
Język polski
Zgłoś artykuł
Zgłoś artykuł
Cope
Aktualny numer