Replay. The Polish Journal of Game Studies
  • Start
    • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Recenzenci
    • Statystyki
    • Indeksowanie i archiwizacja
    • Kontakt
  • Zawartość
    • Nowy numer
    • Early View
    • Archiwum
    • Archiwum (2014-)
  • Proces recenzyjny
  • Dla Autorów
    • Oświadczenie autora artykułu
    • Prawa autorskie
    • Instrukcja redakcyjna
    • Polityka antyplagiatowa
    • Opłaty
    • Zgłoś tekst
  • Polityka czasopisma
    • Etyka wydawnicza
    • Polityka OA
    • Polityka prywatności
    • Polityka Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego wobec narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
PL EN
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 6 Nr 1 (2019)

Tom 6 Nr 1 (2019)

					Pokaż  Tom 6 Nr 1 (2019)

pod redakcją Pawła Grabarczyka

Opublikowane: 2019-12-30

Pełny numer

  • PDF

Articles

  • Praktyczno-teoretyczny model grania cyfrowego

    Milan Jaćević
    7-26
    • PDF (English)
  • Rozrachunek z przeszłością historyczną Francji na przykładzie gier Lankhoru

    Filip Jankowski
    27-36
    • PDF
  • Ogrywając porażkę. Konceptualizacja doświadczenia porażki w groznawstwie

    Magdalena Kozyra
    37-49
    • PDF
  • Multimodalna ewolucja obrazu w grach wideo

    Mariola Lekszycka
    51-66
    • PDF
  • Narracja linearna w grach wideo w kontekstach immersji

    Joanna Pigulak
    67-79
    • PDF
  • Przestrzeń jako struktura zdefiniowana obecnością użytkownika

    Rafał Szrajber
    81-93
    • PDF

Język / Language

  • English
  • Język polski

Zgłoś artykuł

Zgłoś artykuł

Cope

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Replay. The Polish Journal of Game Studies
ISSN: 2391-8551
e-ISSN: 2449-8394
 
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego (www)
ul. Jana Matejki 34A, 90-237 Łódź
Tel.: 42 235 01 65, fax: 42 66 55 86
Biuro: agnieszka.janicka@uni.lodz.pl
 
Deklaracja dostępności