Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Replay. The Polish Journal of Game Studies
Start
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Statystyki
Indeksowanie i archiwizacja
Kontakt
Zawartość
Nowy numer
Early View
Archiwum
Archiwum (2014-)
Proces recenzyjny
Dla Autorów
Oświadczenie autora artykułu
Prawa autorskie
Instrukcja redakcyjna
Polityka antyplagiatowa
Opłaty
Zgłoś tekst
Polityka czasopisma
Etyka wydawnicza
Polityka OA
Polityka prywatności
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 6 Nr 1 (2019)
Tom 6 Nr 1 (2019)
pod redakcją Pawła Grabarczyka
Opublikowane:
2019-12-30
Pełny numer
PDF
Articles
Praktyczno-teoretyczny model grania cyfrowego
Milan Jaćević
7-26
PDF (English)
Rozrachunek z przeszłością historyczną Francji na przykładzie gier Lankhoru
Filip Jankowski
27-36
PDF
Ogrywając porażkę. Konceptualizacja doświadczenia porażki w groznawstwie
Magdalena Kozyra
37-49
PDF
Multimodalna ewolucja obrazu w grach wideo
Mariola Lekszycka
51-66
PDF
Narracja linearna w grach wideo w kontekstach immersji
Joanna Pigulak
67-79
PDF
Przestrzeń jako struktura zdefiniowana obecnością użytkownika
Rafał Szrajber
81-93
PDF
Język / Language
English
Język polski
Zgłoś artykuł
Zgłoś artykuł
Cope
Aktualny numer