MIEJSCE MODELU BIZNESU W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM – PODEJŚCIE PRZEDSIĘBIORCZE

Autor

  • Bogdan Nogalski
  • Tadeusz M. Falencikowski

Abstrakt

Wpisując się w aktualny nurt dyskursu naukowego na wstępie naszej pracy postawiliśmy problem miejsca modelu biznesu w zarządzaniu strategicznym. Dążenie do rozwiązania tego problemu oparliśmy na podejściu przedsiębiorczym, wspartym podejściem behawioralnym. Przeprowadzone badania miały charakter teoretyczny. Zastosowane instrumenty pracy naukowej pozwoliły na zajęcie stanowiska, iż model biznesu jest zlokalizowany między pomysłem na biznes a strategia biznesu.

Ponadto wykazaliśmy, że zakresem zarządzania strategicznego powinno się objąć badania nad pomysłem na biznes, których do tej pory brak w zarządzaniu.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Opublikowane

2015-02-02

Jak cytować

Nogalski, B., & Falencikowski, T. M. (2015). MIEJSCE MODELU BIZNESU W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM – PODEJŚCIE PRZEDSIĘBIORCZE. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 4(305). Pobrano z https://czasopisma.uni.lodz.pl/foe/article/view/242

Numer

Dział

Zarządzanie organizacją