RELACYJNE DETERMINANTY POZIOMU ZADOWOLENIA PRACOWNIKÓW Z PRACY

Autor

  • Agnieszka Izabela Baruk

Abstrakt

W artykule przedstawiono zagadnienia związane z poziomem zadowoleniem pracowników z pracy w konkretnej firmie w kontekście relacyjnym. Na podstawie wyników badań pierwotnych stwierdzono, że poziom zadowolenia zależy przede wszystkim od sposobu traktowania pracowników przez przełożonych. Relacje wertykalne mają zatem większe znaczenie w odniesieniu do odczuwania zadowolenia niż relacje horyzontalne. Należy także podkreślić, że oba typy relacji wewnątrzorganizacyjnych silniej determinują poziom zadowolenia niż relacje zewnętrzne, które w hierarchii analizowanych determinant relacyjnych odgrywały relatywnie najmniejszą rolę. 

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Opublikowane

2015-02-02

Jak cytować

Baruk, A. I. (2015). RELACYJNE DETERMINANTY POZIOMU ZADOWOLENIA PRACOWNIKÓW Z PRACY. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 4(304). Pobrano z https://czasopisma.uni.lodz.pl/foe/article/view/225

Numer

Dział

Zarządzanie organizacją