The Iconic Model of Landscape Aesthetic Value
DOI:
https://doi.org/10.2478/v10105-012-0018-3Downloads
References
BAJEROWSKI, T. (2000), Wycena krajobrazu. Rynkowe aspekty oceny i waloryzacji krajobrazu, Olsztyn: Educaterra.
Google Scholar
BAJEROWSKI, T., BIŁOZOR, A., CIEŚLAK I., SANETRA, A. and SZCZEPAŃSKA, A. (2007), Ocena i wycena krajobrazu, Olsztyn: Educaterra.
Google Scholar
KOWALCZYK, A. (2009), Zastosowanie teorii sieci bezskalowych Barabási’ego w procesie optymalizacji organizacji przestrzeni turystycznej na przykładzie miasta Olsztyna, PhD dissertation, Olsztyn.
Google Scholar
KOWALCZYK, K. (2007), Wybrane zagadnienia z rysunku map, Olsztyn: UWM Publishing.
Google Scholar
SENETRA, A. and CIEŚLAK, I. (2004), Kartograficzne aspekty oceny i waloryzacji przestrzeni, Olsztyn: UWM Publishing.
Google Scholar
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.