Edukacyjny zwrot aksjologiczny i cyfrowy – wprowadzenie do publikacji „Szkoła i polonistyka szkolna wobec przemian XXI wieku”

Autor

  • Jolanta Fiszbak Dr hab., prof. UŁ, Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Instytut Filologii Polskiej i Logopedii, Zakład Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej, ul. Pomorska 171/173, 91-404 Łódź https://orcid.org/0000-0002-7852-650X

DOI:

https://doi.org/10.18778/1505-9057.56.01

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Biogram autora

Jolanta Fiszbak - Dr hab., prof. UŁ, Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Instytut Filologii Polskiej i Logopedii, Zakład Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej, ul. Pomorska 171/173, 91-404 Łódź

Jolanta Fiszbak, dr hab., pracuje w Zakładzie Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej Uniwersytetu Łódzkiego. W 2013 r. uzyskała stopień naukowy doktora habilitowanego na podstawie publikacji Mity „ziemi obiecanej” w regionalnej literaturze Łodzi. Między grą wyobraźni, fikcją literacką a historią. Główną sferę jej zainteresowań stanowi szkolna dydaktyka polonistyczna. Opublikowała wiele artykułów z zakresu kształcenia językowego, literackiego i kulturowego. Jest współautorką oraz redaktorem publikacji Łódź i okolice. Konspekty i scenariusze lekcji edukacji regionalnej. Napisała także cykl podręczników do zintegrowanego nauczania języka polskiego, historii i geografii dla szkół polonijnych Trylogia polonijna.

Pobrania

Opublikowane

2020-03-31

Jak cytować

Fiszbak, J. (2020). Edukacyjny zwrot aksjologiczny i cyfrowy – wprowadzenie do publikacji „Szkoła i polonistyka szkolna wobec przemian XXI wieku”. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 56(1), 9–17. https://doi.org/10.18778/1505-9057.56.01