Kanban Games, czyli nauka efektywności poprzez grę w kropki

Autor

  • Karol Bocian Politechnika Warszawska, Wydział Zarządzania
  • Jakub Maliszewski Politechnika Warszawska, Wydział Instalacji Budowlanych, Hydrotechniki i Inżynierii Środowiska
  • Iwona Rojek Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Produkcji
  • Mateusz Szańkowski Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Produkcji

Słowa kluczowe:

prawo Little’a, kanban, praca w toku, wip, obniżanie poziomu stresu

Abstrakt

Testowanie wiedzy teoretycznej w praktyce jest istotą działalności Koła Naukowego Zarządzania Projektami PMArt. Co zrobić, aby to nie było nudne? Przygotowaliśmy grę, w której eksperymentowaliśmy z zasadami optymalizacji pracy. Jak ograniczanie pracy w toku wpływa na efektywność i skuteczność zespołu? Czy wykonywanie kilku zadań równolegle może być stresujące? Kiedy wytwarzane produkty osiągają wysoką jakość? Odpowiedzi na te i inne pytania poznaliśmy w trakcie rozgrywek i zamieściliśmy je w tym artykule. Wszyscy bawiliśmy się świetnie!

Bibliografia

Hammarberg M., Sunden J., Kanban. Zobacz, jak skutecznie zarządzać pracą!, Helion, Gliwice 2015.

Pobrania

Opublikowane

2020-09-21

Jak cytować

Bocian, K., Maliszewski, J., Rojek, I., & Szańkowski, M. (2020). Kanban Games, czyli nauka efektywności poprzez grę w kropki. Biznesmaniak, (5), 19–23. Pobrano z https://czasopisma.uni.lodz.pl/biznesmaniak/article/view/8324

Numer

Dział

Articles