Misje przedsiębiorstw. Propozycja metody ich oceny

Autor

  • Agnieszka Tyburcy Warsaw University of Life Sciences
  • Alicja Kobierecka

DOI:

https://doi.org/10.18778/1899-2226.21.1.02

Słowa kluczowe:

-

Abstrakt

-

Bibliografia

Bartnik J., CSR po polsku – czy działamy wspólnie?, „Personel i Zarządzanie” 2015, nr 5, s. 16–18.
Google Scholar

David M.E., F.R. David, F.R. David, Mission statement theory and practice: a content analysis and new direction, “International Journal of Business, Marketing, and Decision Sciences” 2014,Vol. 7, nr 1, s. 95–109.
Google Scholar

Gasparski W., Wykłady z etyki biznesu, WSPiZ im. L. Koźmińskiego, Warszawa 2007.
Google Scholar

Jakubów L., Znaczenie wizji i misji w zarządzaniu strategicznym polskich przedsiębiorstw, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 2012, nr 260, s. 126–132.
Google Scholar

Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., Nasze Credo, 2014, http://www.jnjpoland.pl/company,nasze_credo.xml .
Google Scholar

Kaczyńska‑Maciejowska R., Etyka – warunek prawdziwego sukcesu, „Personel i Zarządzanie” 2005, Vol. 185, nr 5, s. 90–95.
Google Scholar

King D.L., C.J. Case, K.M. Premo, Current mission statement emphasis: be ethical and go global, “Academy of Strategic Management Journal” 2010, Vol. 9, nr 2, s. 71–87.
Google Scholar

King D.L., C.J. Case, K.M. Premo, Does company size affect mission statement content?, “Academy of Strategic Management Journal” 2014, Vol. 13, nr 1, s. 21–33.
Google Scholar

Mamet P., Język w służbie menedżerów – deklaracja misji przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2005.
Google Scholar

Mikoliński W., Śmierć w kapsułce, 2010, https://www.farmacjaija.pl/po‑godzinach/smierc‑w‑kapsulce.html.
Google Scholar

Moszoro B., Znaczenie misji przedsiębiorstwa i jej wpływ na kompetencje przywódcze, „Management and Business Administration. Central Europe” 2012, Vol. 115, nr 2, s. 53–62.
Google Scholar

Rajasekar J., A Comparative Analysis of Mission Statement Content and Readability, “Journal of Management Policy and Practice” 2013, Vol. 14, nr 6, s. 131–147.
Google Scholar

Sołoducho‑Pelc L., Zarządzanie strategiczne przez wizję i misję, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 2012, nr 260, s. 430–441.
Google Scholar

Walter K., Values statements that augment corporate success, “HR Magazine” 1995, Vol. 40, nr 10, s. 87–94.
Google Scholar

Zadroga A., Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce. Próba oceny z perspektywy teologii moralnej, Wydawnictwo KUL, Lublin 2009.
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

2018-04-27

Jak cytować

Tyburcy, A., & Kobierecka, A. (2018). Misje przedsiębiorstw. Propozycja metody ich oceny. Annales. Etyka W Życiu Gospodarczym, 21(1), 21–30. https://doi.org/10.18778/1899-2226.21.1.02

Numer

Dział

Artykuł